tiistai 29. syyskuuta 2015

Tervetuloa Rajapatsaalle - täällä ylikäytetyt meemit herättävät sinut syksyiseen aamuun

Ja niin rappumme kuunteli vähän päälle kaksi tuntia trololololia loopilla. Seiniin ja oviin hakattiin mutta eipä se tainnut lannistaa artistiamme.

olisin ollut huvittuneempi jos olisi vaikka soinut jotain sinätuubapaskaa

maanantai 28. syyskuuta 2015

EN JUO. Vai juonko? Juon sittenkin.



Ja kuka just sai jo toisen teekupin tyhjennettyä tänään. Ehkä saan itsestäni sittenkin teenlitkijän kun ei maistu muut kuin vesi ja appelsiinimehu meikälle.

MUT JOO viimeviikon torstaina loppui anatomisen piirustuksen kurssi JA OON NIIN ONNELLINEN! Koulun jälkeen ei oikeesti jaksanut tehdä mitään muuta kuin pelata Animal Crossingia ja vähän ehkä piirtää ja olla koneella. Edes vknloppuisin saanu mitään aikaan. Onneks sillä kurssilla sentään oppi jotain - nyt kaikki vanhat piirustukset kuvottaa kun kaikkialla näkee vain vääristyneitä kehoja ja ruumiinosia jotka eivät ole oikeissa mittasuhteissa. Kaikkea sitä voikaan oppia ja kehittyä alle kuukaudessa.

Tänään kuiteski iski flunssa -- kotona kökkiny ja näin ehtiny tehä ees vähä juttuja mitä ei oo viimesen kuukauden aikana kerinny. Ei oo siltikää kivaa. Jospa tuo taikajuoma helpottais vähä oloa.

maanantai 21. syyskuuta 2015

perjantai 11. syyskuuta 2015

guilty pleasures

(Olin 13-vuotias. Tietty ne hahmot näytti kamalilta eikä niillä hirveesti persoonallisuuksia ollut. Mut miks mä piirsin sen ikäsenä mpreggiä ja incestiä niistä?????)

lauantai 5. syyskuuta 2015

kun tyhmät vitsit käyvät toteen

((Moi meillä alko anatomian/figuurin piirtämisen kurssi ja meil on 8h x 4 viikossa ja lievästi sanottuna tarkkaakin tarkempaa opetusta, joten älkää ihmetelkö jos oon delannu tai vähintäänkin menettänyt järkeni kuun loppuun mennessä.))

lauantai 29. elokuuta 2015

pölinää kauhuleffoista






































Suurin osa mitä olen ite kattonu on sellasia pienen budjetin kauhukakkapätkiä, joihin ei uudelleen kosketa enää edes tikullakaan. Vain muutamia klassikoita olen uskaltanut pällistellä yksin, mutta vielä olisi varaa sivistää itseäni niillä suosituimmilla ja katsotuimmilla kauhuleffoilla.

Ja vaikka olen tälläinen pelkuri kauhun suhteen, on muutama leffa tullut suosikiksi ja koettua pariinkin otteeseen. Tässä muutama lempparia kyseisestä genrestä:

  • The Thing (1982) oli varmaan eka minua ihan ihka oikeasti pelottava kauhupätkä*, jonka takia pidän leffaa erinomaisena. Koko ajan oli kakat housussa ja sydän kurkussa. Ja ne erikoisefektit karmivat edelleen! Vanhojen leffojen erikoisefektit ovat jotenkin paljon pelottavampia mitä ne ovat nykypäivänä.
  • Pet Semetary (1989): Jokin tässä pätkässä kiehtoo minua. Se ei ole mielestäni hirveän pelottava, mutta jokin on saanut minut katsomaan sen vähintäänkin kolme kertaa. Ehkä se on se tunnelma. Tai tunnusbiisi. Harmi että toinen osa oli sitten taas täyttä kuraa.
  • REPO! The Genetic Opera (2008): Olin jo unohtanut että tämä on kauhuleffa... mutta myös  samalla musikaali! Leffa kuuluu muutenkin lemppareihini, jo melkein musiikkinsa puolesta. Ja vaikka pätkä on selvästi pienemmällä budjetilla toteutettu, on se vaan niin nätti. Kaikki ne asut ja hahmot - upeaa! Paitsi että ne kaikki suolenrepimiskohtaukset ei taida olla niin kaunista katseltavaa.  
  • Sweeney Todd (2007): Toinenkin musikaali kauhulla höystettynä kyllä menee oikein mukavasti alas! Kun välillä lauleskellaan päähän juuttuvia biisejä niin jälkikäteen ei niinkään pelota. Ja noh, mitä muuta voikaan odottaa Tim Burtonilta kuin kaunista audiovisuaalista kontrastia ja kieroa meininkiä. Ja Johnny Deppiä. Joka laulaa kauniisti.

 Muita mitkä koin aika hyviksi kauhuleffaksi on esmes. Carrie (1976) ((2013 tehty Carrie ei ollut läheskään niin ahdistava kuin alkuperäinen), The Fly (1986) ja A Nightmare on Elm Street (1984). Mutta vielä olisi paljon leffoja joita pitäisi katsoa ihan vaan koska yleissivistys! Ehkä joskus järjestettäis joku kauhuleffailta mihin uskaltais mennä.


... mutta kauhupeleihin en koske. Paitsi L4D:n.
... enkä odottanut tätä merkintää tehdessäni että tähän saisin näinkin paljon asiaa oho anteex. 

*((nimimerkillä 11-vuotiaana en uskaltanut mennä suihkuun katsottuani Passion of The Christin, koska luulin että itse herra Saatana odottaa minua siellä... pelkäsin oikeasti Saatanaa seuraavat kaksi viikkoa, kiitos traumoista nam nam.))


Tinttifanin tukala tunnustus


tiistai 25. elokuuta 2015

paloin ja pahasti mut en oikeesti

(taino joo, rusketus ois eha kivaa jos se olisi yhtä tasaista kuin peleissäkin (nimimerkillä jalkani eivät rusketu lainkaan toisin kuin muut raajat))

Mainitsinko jo että koulu alkaa?


... mutta ajattelin että yrittäisin saada pari kolme sivua tehtyä kuussa että mokoma johonkin etenisi ;v;'' miau